Ερμής στον Καρκίνο – Επικοινωνιακή Ενσυναίσθηση

Είμαι ο Ερμής, και μία ώρα πριν από τα μεσάνυχτα της 5ης Ιουνίου η σκέψη αποκτά συνεσταλμένη και κλειστή χροιά, χαρακτηριστικά της παρουσίας μου στον Καρκίνο. Ρίχνω τους εξωστρεφείς επικοινωνιακούς τόνους των τελευταίων ημερών, και λειτουργώ με μεγαλύτερη εσωστρέφεια.

Δένομαι με τους ανθρώπους, πέρα από την τυπική επιφανειακή διανοητικότητα. Για μένα επικοινωνία σημαίνει ενσυναίσθηση. Έχω ανάγκη την έκφραση μέσα από το συναισθηματισμό που βιώνω στις επαφές μου.

Επηρεάζομαι πολύ επικοινωνιακά, και επειδή ο κόσμος δεν λειτουργεί πάντα με τις καλύτερες προθέσεις, ικανοποιείται η ανάγκη μου για συναισθηματικό συσχετισμό, σπάνια όμως με θετικά συναισθήματα. Έτσι πολλές φορές νιώθω ανικανοποίητος και πικραμένος.

Είναι που τα παίρνω όλα πολύ προσωπικά, γι’ αυτό δεν εμπιστεύομαι εύκολα. Παρουσιάζομαι συνεσταλμένος και κλειστός όταν βρίσκομαι σε άγνωστους χώρους. Χρειάζομαι οικειότητα και ασφάλεια  για να λειτουργήσω. Είμαι πολύ δεμένος με το παρελθόν, το οποίο εκθειάζω συχνά.

Είμαι εσωστρεφής και οι καθαρά διανοητικοί τύποι στη ματιά μου ερμηνεύονται ως ψυχροί και με απωθούν. Αντίθετα στις σχέσεις που έχω αναπτύξει με τα χρόνια, στους δικούς μου ανθρώπους είμαι ανοιχτό βιβλίο. Γνωρίζουν πολύ καλά την προστατευτικότατα μου, τα συναισθήματα μου, αλλά και την αμοιβαία εμπιστοσύνη που υπάρχει μεταξύ μας.

Λειτουργώ καλύτερα σε γνώριμους χώρους που μου παρέχουν ασφάλεια και άνεση να είμαι ο εαυτός μου. Τα μέρη που συχνάζω στις κοινωνικές συναναστροφές μου είναι πάντοτε στέκια στα οποία γνωρίζω καλά τους ιδιοκτήτες όπως και πολλούς από τους θαμώνες.

Σαστίζω με τα επικοινωνιακά μπερδέματα γιατί με αποσυντονίζουν, πράγμα που σημαίνει πως σε επικοινωνιακές κρίσεις κλείνομαι, και αδυνατώ να ανταπεξέλθω σε κατά μέτωπο λεκτικές επιθέσεις τις οποίες παίρνω πολύ βαριά.


Από τις 6 ως τις 9 Ιουνίου Καρκίνοι, Σκορπιοί, Ιχθείς, Ταύροι και Παρθένοι του 1ου δεκαημέρου με την ευνοϊκή όψη με τον Ουρανό από τον Ταύρο, εύστοχες ιδέες σας βοηθούν να τακτοποιήσετε ζητήματα στις σχέσεις σας, αποκαλύπτοντας σας και αναπάντεχα νέα που σας ευνοούν.

Από τις 6 ως τις 10 Ιουνίου Καρκίνοι, Αιγόκεροι, Κριοί και Ζυγοί του 1ου δεκαημέρου με τη δύσκολη όψη με το Χείρωνα από τον Κριό, πιθανόν να προκύψουν προβλήματα με το σπίτι ή την οικογένεια τα οποία θα σας ζορίσουν, αλλά μπορείτε με μαχητικότητα να τα αντιμετωπίσετε, ακούγοντας τα συναισθήματα φροντίδας που σας διακατέχουν.

Από τις 14 ως τις 19 Ιουνίου Καρκίνοι, Σκορπιοί και Ιχθείς του 2ου δεκαημέρου με την εύνοια από τον Ποσειδώνα στους Ιχθείς αισθάνεστε υπέροχα με τους δικούς σας ανθρώπους, με τους οποίους μπορείτε να περάσετε ονειρεμένες στιγμές.

Από τις 15 ως τις 19 Ιουνίου Καρκίνοι, Αιγόκεροι, Κριοί και Ζυγοί τέλη 2ου, αρχές 3ου δεκαημέρου με τη δύσκολη όψη με τον Κρόνο χρειάζεται να δώσετε μεγάλη προσοχή σε σκέψεις ανεπάρκειας ή χαμηλής αυτοεκτίμησης που μπορεί να βιώσετε. Προσπαθήστε να εξετάσετε τι είναι αυτό που σας καταπιέζει και αντιμετωπίστε το κατάματα, γιατί σίγουρα δεν είστε εσείς που φταίτε αλλά κάτι εξωτερικό που το ενεργοποιεί.

Στις 15 ως τις 22 Ιουνίου με τη συνάντηση με τον Άρη, Καρκίνοι, Αιγόκεροι, Κριοί και Ζυγοί από τα μέσα του 2ου μέχρι τα μέσα του 3ου δεκαημέρου προσέξτε την επιρρέπεια σας σε ξεσπάσματα και καυγάδες. Προσπαθήστε να αποφύγετε να έρθετε σε λεκτική αντιπαράθεση, και έχετε το νου σας σε βιαστικές κινήσεις που αφορούν τις μετακινήσεις σας.

Από τις 18 ως τις 22 Ιουνίου Καρκίνοι, Αιγόκεροι, Κριοί και Ζυγοί του 3ου δεκαημέρου με τη δυσαρμονία με τον Πλούτωνα από τον Αιγόκερο, απαιτείτε επαναπροσδιορισμός και ολική μεταμόρφωση στον τρόπο με τον οποίο βλέπετε τα πράγματα που παρουσιάζονται. Προσπαθήστε να πάρετε όλες τις πληροφορίες για τα θέματα που σας αφορούν, μια και υπάρχουν και πράγματα που δεν γνωρίζετε.

Γενικότερα είναι ένας Ερμής που δυσκολεύεται να εκφραστεί ελεύθερα λόγω της πλημμύρας των συναισθημάτων που αλλοιώνουν την οπτική του, γι’ αυτό χρειάζεται αυτοσυγκράτηση και σύνεση.

Αυτογνωσιακά o Ερμής στον Καρκίνο ευνοείται από τον συναισθηματικό του κόσμο γιατί είναι σε επαφή με τον κόσμο των αισθημάτων, και σε σύνδεση μέσω αυτών και με όλους τους άλλους. Καταφέρνοντας να κατανοήσει τα κολλήματα κατωτερότητας που του έχουν εντυπωθεί από το περιβάλλον, είναι σε θέση να ξεπεράσει παράπονα και γκρίνιες που εκτοξεύει γύρω του αναπτύσσοντας τη διαίσθηση. 

Λόγω συναισθηματικής ευαισθησίας μπορεί να καθοδηγείται έκτοτε από τη διαίσθηση παρά από τους νοητικούς συνειρμούς. Παρέχει υποστήριξη, συμπαράσταση και αφοσίωση στο περιβάλλον του, και μαθαίνει να περιλαμβάνει στον κόσμο του όλους τους ανθρώπους, και όχι μόνο τα άτομα που αποτελούν τον κλειστό οικογενειακό του κύκλο.