Άρης στον Καρκίνο – Ο Άρης της Ενέδρας


Είμαι ο Άρης, πλανήτης του αγώνα και ανάγκης για δράση. 

Από τις 16 Μαΐου θα βρίσκομαι στη ζωδιακή περιοχή του Καρκίνου, μη συμβατής με τα δεδομένα μου, γι αυτό και χαρακτηρίζομαι σε αυτήν σε «πτώση». Αφορά την ασφάλεια, την οικειότητα και το συναίσθημα, και ο μόνος τρόπος για μένα να αντεπεξέλθω στην πρόκληση της, είναι να πολεμάω γι’ αυτά, μην αφήνοντας κανέναν να τα απειλήσει.

Δεν είμαι ο Άρης που μπαίνω στις μάχες με φόρα και δύναμη, αλλά είμαι αυτός που θα πολεμήσω με όλες μου τις δυνάμεις για να προστατεύσω οτιδήποτε αγαπημένο. 


Ο τρόπος μου είναι αμυντικός.  Όσο περνάει από το χέρι μου δεν αφήνω να διακινδυνεύουν ο χώρος μου, οι άνθρωποι που αποτελούν για μένα την οικογένεια μου και τους εμπιστεύομαι, αλλά και ότι είναι σημαντικό για μένα. Προστασία, ασφάλεια, συναισθηματική κάλυψη, φροντίδα, είναι όλα όσα  προσφέρω στους ανθρώπους μου και απολαμβάνω μαζί τους.

Δεν είμαι καθόλου επιθετικός, αλλά όποιος παρουσιαστεί απειλητικά «στη φωλιά μου», δύσκολα θα μπορούσε να με νικήσει. 

Είμαι ο Άρης της ενέδρας. Στήνω «καρτέρι» και περιμένω, φροντίζοντας να έχω προβλέψει οτιδήποτε θα μπορούσε να με στοχοποιήσει. Ακόμα κι αν συμβεί κάτι που δεν υπολόγιζα, θα βρω τον τρόπο για να αντισταθώ και να βγω νικητής. 

Δεν φημίζομαι για την τόλμη μου οπότε δεν με λογαριάζουν ως δυνατό αντίπαλο και εκεί βασίζεται η μισή μου νίκη, εφόσον τους αιφνιδιάζω αλλιώς. Επειδή είμαι και παρορμητικός, μπορώ να γίνω πραγματικά απρόβλεπτος. 

Στον ερωτικό τομέα λειτουργώ παρομοίως. Παρά το αρχικό συνεσταλμένο μου προσωπείο η «παγίδα» του φλερτ είναι καλά συντονισμένη και με τη βοήθεια του συναισθηματικού μου ιστού, υφαίνω τις  επιτυχίες μου. Δημιουργώ όμορφη ατμόσφαιρα, ζεστασιά και εμπιστοσύνη και δύσκολα κάποιος μπορεί να αντισταθεί. Είμαι ευγενικός, αγαπησιάρης και λατρεύω την οικογενειακή θαλπωρή. Θέλω να πιστεύω πως δεν υπάρχει άνθρωπος που ένα κομμάτι του, δεν αναζητά αυτά που προσφέρω.

Κατά την είσοδο μου και με την παράλληλη ευνοϊκή όψη της συνάντησης της Αφροδίτης με τον Ουρανό στον Ταύρο από τις 15/5 ως τις 18/5, το ερωτικό κλίμα απογειώνεται. 

Καρκίνοι, Σκορπιοί,Ιχθείς, Ταύροι, Αιγόκεροι και Παρθένοι του 1ου δεκαημέρου, σας περιμένουν συναρπαστικές στιγμές με απρόβλεπτες καταστάσεις. Μπορείτε να τις απολαύσετε και να αποδεχτείτε τις αλλαγές, γιατί έρχονται ακριβώς για να μετατρέψουν όπου καθίσταται αναγκαίο, το σκηνικό των σχέσεών σας.


Από τις 8/6 και για ένα δεκαήμερο περίπου Καρκίνοι, Σκορπιοί, Ιχθείς, Ταύροι, Αιγόκεροι και Παρθένοι του 2ου  δεκαημέρου, με την ευνοϊκή όψη με τον Ποσειδώνα από τους Ιχθείς, η συναισθηματική σας διάθεση οδηγεί στο κυνήγι των ονείρων σας. Με γενναιοδωρία ανιδιοτελή διάθεση και προσφορά, θέτετε βάσεις στα όνειρά σας. Πολύ πιθανό επίσης, είναι και το να ζήσετε τη μαγεία της αποπλάνησης. Μπορεί ακόμα να ασχοληθείτε με κάποια μορφή εναλλακτικών θεραπειών που θα σας ευχαριστήσει, ή οι ενδιαφερόμενοι για την τέχνη να έχετε έντονη δημιουργικότητα.

Από τις 8/6 με την αντίθεση πρώτα με Κρόνο ως τις 18/6 και μετά με τον Πλούτωνα ως τις 24/6, Καρκίνοι, Αιγόκεροι, Κριοί και Ζυγοί του 2ου δεκαημέρου, χρειάζεται να είστε πολύ προσεκτικοί. Δημιουργείται η τάση να σπάσετε όρια, να επιτεθείτε σε όσους σας καταπιέζουν, αλλά και να αλλάξετε ολοκληρωτικά και βίαια όσα σας κάνουν να πνίγεστε. Δώστε καλύτερα όλη σας την προσοχή στη δράση των σχεδίων σας, αποφεύγοντας να έρθετε σε σύγκρουση με το περιβάλλον και τους αγαπημένους. Μπορείτε να αντεπεξέλθετε αλλά θα χρειαστεί να πετάξετε ότι άχρηστο υπάρχει, νιώθοντας αυξημένο άγχος και πίεση.

Γενικότερα αυτά που αποκτούν σημασία σχετίζονται με την οικογένεια, τους ανθρώπους και τους χώρους που εμπιστευόμαστε ή αισθανόμαστε προστατευμένοι, αλλά και τη συναισθηματική πληρότητα, για την οποία θα αγωνιστούμε όπως μπορούμε και με όση σύνεση διαθέτουμε ή δεν διαθέτουμε.